L'oreal Lip Paint - Matte & Lacquer


L'oreal Lip Paint Lacquer & Matte (8 ml, 70.00 kn) //  
L'oreal Lip Paint su tekući ruževi za usne dostupni u mat i "lak" sjajnom završetku. Isprobala sam dvije mat nijanse i jednu sjajnu "lak" završetka o kojima ću danas pisati. Lip paint linija broji sveukupno 6 nijansi dostupnih kod nas - 3 mat završetka i 3 sjajnog "lak" završetka. Lip paint je nešto poput hibrida između sjajila i ruža, smješten u praktičnu tubu, a nanosi se pomoću spužvastog aplikatora poput sjajila. Aplikator je precizan i ovisno o nijansi tj. njenoj pigmentaciji u jednom potezu može prekriti usne. Obje teksture su na mojim usnama ugodne, a kod mat nijanse nisam imala potrebu nanositi balzam. Nijansa 101 koja je sjajnog "lak" završetka se na usnama ponaša poput balzama, vrlo je ugodna i hidratizira usne bez osjećaja zatezanje nakon nekog vremena od nanošenja. Mat nijansa 201 se također lagano nanosi, no kod nje osjetim lagano zatezanje kad se u potpunosti fiksira na usnama. Zatezanje nije prejako, ali se lagano osjeti. S obzirom da je aplikator vrlo precizan prilikom nanošenja nisam imala potrebu posezati za olovkom za usne, kako bi spriječila eventualno razlijevanje preko ruba usana što je svakako prednost, pogotovo ako ste u žurbi ili želite popraviti šminku neposredno nakon konzumacije jela ili pića. Tamnija nijansa (207) duže ostaje na usnama u odnosu na svijetlije, bez obzira što je jedna od njih strogo mat (201), trajnost ipak nije jednaka onoj kao i kod pigmentiranijih mat ruževa. Nijansa 101 - Gone With The Wind je srednje tamnija nude nijansa koja pristaje svim podtonovima kože i rekla bih da je siguran izbor ukoliko ste u potrazi za nekom neutralnom, svakodnevnom nijansom. Trajnost joj je do 2 sata, koliko inače na mojim usnama izdrže svijetlije nijanse. Iako, kad boja ruža nestane, usne su i dalje hidratizirane, što mi se sviđa. Nijansa 201 - Hollywood Beige, iako u nazivu ima "beige" na meni je povukla više na rozo, nego na bež iako sam neutralnog podtona kože i najčešće koristim pudere bež ili pak neutralnog podtona. Lijepa je nijansa, ali bi rekla da je pomalo tricky za iznijeti, pogotovo ako takva nijansa nije nešto što obično nosite. Spomenuta nijanse se za razliku od (meni najomiljenije) nijanse 207 - Wuthering Purple mnogo brže fiksira na usnama nakon nanošenja, dok 207 duže zadržava svoj prvotni sjajni "lak" završetak koji se naposljetku fiksira u polu-mat zbog čega nisam imala osjećaj zatezanja niti isušivanja usana. Iako obje istog - mat završetka, nijansa 201 vrlo brzo postane skroz mat u odnosu na nijansu 207 Wuthering Purple - intenzivnu ljubičastu nijansu hladnog podtona, vrlo neobična ali mene se osobno najviše svidjela. 
Sviđa mi se što niti jedna od spomenutih nijansi ne ističe bore na usnama, već sve jednako lijepo "sjednu" na usne. Miris je ugodan, slatkast ali brzo nestane nakon nanošenja. 
Na posljednjoj slici možete vidjeti kako svaka nijansa izgleda na meni. Iako sam ih nanosila jednu poslije druge, sunce je lagano zalazilo pa se primjeti razlika u toplo/hladnim tonovima na slici. Puder koji imam na licu je Maybelline Fit Me Matte + Poreless u nijansi 120, na obrazima je prvo rumenilo (s lijeva na desno) iz Amber Infaillible Blush Paint palete rumenila, a na trepavicama je L'oreal False Lash Superstar X Fiber maskara.




*proizvodi ustupljeni na testiranje 

Maja xx

4 komentara:

  1. Lijepe nijanse, ljubičasta se i meni najviše svidjela. :)
    Petra

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidjela sam ih u dm-u,ali nekako nisam naisla na nijansu koju bas moram imati...sve su mi bile nekako tamne

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima raznih nijansi u ponudi (iako mislim da kod nas nisu dostupne baš sve koje su izašle), pa čak i ovih svjetlijih kao na slikama. Možda su se rasprodale u DM-u. :)

      Izbriši

~ I N S T A G R A M ~