Kupovina preko interneta (HR)

Već dugo vam nisam pisala o svojim navikama kupovanja preko interneta. Taj način kupovanja je gotovo u potpunosti zamijenio onaj klasični način kupovanja u dućanima. S godinama sam primijetila kako sve manje imam želju šetati od dućana do dućana i 99% svojih kupovina odrađujem virtualno - putem weba, pogotovo kada je u pitanju odjeća i/ili kozmetika
Naposljetku, uredno složene slike koje predstavljaju proizvod će me prije privući nego hrpa odjeće poslagana jedna na drugu ili pak zbijeno na vješalici gdje ništa ne dolazi do izražaj, osim tu i tamo pokojeg komada koji se istakne svojom bojom ili neobičnim detaljem. No i sam izbor trgovina koje u ponudi imaju odjeću i kozmetiku koju tražim je znatno veći preko interneta i generalno imaju bolju ponudu.
Ako me pratite na Instagram storiesima moje kupovine ste mogli i "uživo" vidjeti, post na temu on line kupovine sam pisala prije nekoliko godina u ovom postu, ali sam se tada dotaknula naručivanja proizvoda isključivo s inozemnih stranica.

Iako iz navike preferiram kupovinu preko interneta na inozemnim stranicama, često kupujem i preko hrvatskih web stranica, a pogotovo kad su parfemi u pitanju. :)
Vjerujem da ste upoznati sa EU regulativom koja je postrožena pa sve više inozemnih stranica nažalost odbija slati zapaljive predmete i one koji su pod tlakom izvan svoje zemlje, a u tu kategoriju spadaju omiljene mi mirisne bočice parfema. Zbog te činjenice odlučila sam detaljnije istraživati po internetu, a nebrojeno puta me je internet pretraživač odveo na web stranicu Jeftinije.hr koja mi nudi popis svih trgovina koje prodaju traženi proizvod, kao i usporedni prikazi cijena određenih proizvoda koji me zanimaju, a uz prikazanu cijenu me jednim klikom vodi do web stranice željenog proizvoda (najčešće odaberem onaj s najpovoljnijom cijenom). Koncept stranice mi se učinio vrlo praktičan, pa sam ju počela sve češće koristiti jer mi je poprilično štedjela vrijeme, a ponekad i živce. :D. Nisam imala potrebu u tolikoj mjeri kao prije kalkulirati višesatnu kupovinu za svaki miris posebno te se odlučiti koji naposljetku odabrati. 
Često znam sebe dovesti u situaciju da zbog silnih kalkulacija koji miris kupiti u određenom trenutku (jer si sama kontroliram budžet da se ne otmem kontroli -_-) nađem se u situaciji da gledam u 256 otvorenih tabova pa se u svemu pogubim i u nedostatku vremena naposljetku odustanem od svega i za nekoliko dana sve ispočetka. Začarani krug. Moram priznati da sam si preko jeftinije.hr uštedjela sate vremena, a ulovila i dobre parfemske prilike. Mirisna lista je kod mene uvijek poprilično duga, ali volim često provjeriti cjenovnu ponudu i prekrižiti željeni parfeme sa svoje liste čim ga ubacim u košaricu i kupim. 
Kupujete li i vi preko hrvatskih web shopovima? :)

Maja xx 

Broj komentara: 6:

  1. Koristan i zanimljiv post. :)
    Divne su slike! <3
    Petra

    OdgovoriIzbriši
  2. Kupujem dosta preko hrvatskih web shopova, pa sam tako i saznala za Jeftinije.hr, meni se sviđaju! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja znam kupovati,ali sad cu baciti oko i na ovu stranicu, hvala

    OdgovoriIzbriši

~ I N S T A G R A M ~